Sipariş Girişi ve Sipariş Takibini Nasıl Yapabilirim?

Avon’un temelinde sipariş girişi vardır. Sipariş için ise bilmeniz gereken temel başlıklar şunlar. 4 aşamadan oluşan sipariş girişinde, ürün ekleme, örnek ürünler, promosyonlar ve sipariş gönderme aşamalarından oluşmaktadır. Sipariş girişi için merak ettiğiniz detaylar yazımızda.

İnternet Sitesinden Sipariş Vermek İçin Ne yapmalıyım?

Avon’un internet sitesinden sipariş verebilmek için temsilci numaranız ve temsilci şifreniz ile birlikte giriş yaparak; işini yönet sekmesi ve devamında sipariş girişine tıklamanız gerekmektedir. Bundan sonra ise;

Sipariş girişini oluşturduğunuz ürün ekleme,

Örnek ürünlerden seçebileceğiniz 2. sayfada yer alan ürünler,

Promosyonlu ürünlerden seçebileceğiniz 3. sayfada yer alan promosyonlar

ve son olarak sipariş gönderme ile birlikte tüm adımları tamamladıktan sonra internet sitesinden siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Ayrıca burada dilerseniz katalog, dilerseniz poşet seçimi veya tester ürünlerden seçebilirsiniz.

Sesli Yanıt Sistemi İle Sipariş Verebilirsiniz.

0850 250 2866 numaralı Müşteri İletişim Merkezi numarasını aradığınızda, Temsilci numaranız ve Sesli Yanıt Sistemi şifrenizi girmelisiniz. Burada yapılan yönlendirmeler sipariş vermeniz mümkün. Bu şekilde internetiniz olmadığı zamanlarda da sipariş verebilirsiniz.

Avon On Mobil Uygulaması İle Sipariş Verebilirsiniz.

Avon’un mobil uygulaması olan Avon on ile hızlı sipariş girişi yapabilirsiniz. Avon On’u telefonunuza IOS veya Android’den ücretsiz olarak yükleyebilirsiniz. Uygulamaya, Temsilci numaranız ve Avon’un resmi internet sitesine girişte kullandığınız şifre ile girebilirsiniz.

Ana sayfadaki Menü’den, Sipariş Girişi’ne tıklayarak ve internet sitesine girişte uyguladığınız 4 adımda sipariş vermek mümkün. Ürün ekleme, örnek ürünler, promosyonlar ve son aşama olan sipariş gönderme ile siparişinizi gönül rahatlığı ve hızlıca tamamlayın.

Siparişlerin Stok Durumunu Nasıl Öğrenebilirim?

Verdiğiniz siparişindeki ürünlerin stok durumu; “Sipariş Gönderme” aşamasındayken yeşil, kırmızı, gri ve sarı renklerle gösterilmektedir. Renkler bize ürünlerin durumunu yansıtmaktadır.

KIRMIZI: Ürün stokta olmadığı için beklemeye alınacağı, ürün geldiğinde siparişiniz ile gönderileceği bilgisini verir. Bu aşamada alternatif ürün seçebilir ya da ürünü silebilirsiniz.

YEŞİL: Ürünün stokta olduğu, siparişlerle birlikte gönderileceği bilgisini verir.

GRİ: Ürünün stokta olmadığı, satıştan kaldırıldığı, sipariş verirsen faturana eklenmeyeceğini bildirir. Bu durumda alternatif ürün seçebilir ya da ürünü silebilirsiniz.

SARI: Gün içerisinde stoklarının tamamlanması beklenen  ürünleri sarı renk bize bildirir. Bu durumda sipariş verebilirsiniz.

Sipariş Takibini Nasıl Yapabilirim?

Bu aşama ise siparişlerinizin tamamlanması ile başlıyor. Siparişinizi tamamladıktan sonra ana sayfada yer alan sipariş takibine tıklayarak burada yaptığınız işlemlerin yer aldığı sayfa açılacaktır. Son bir ayda yer alan siparişleriniz ve tarih aralığı seçerek geçmişe dönük de bakabileceğiniz bu sayfa ile kargonuzun takibini de yapabilirsiniz.

Siparişimi Güncelleyebilir miyim?

İsterseniz sipariş gönderim işlemi tamamlandıktan sonra, ‘Sipariş Takibi’ sayfasından siparişinizin durumunu kontrol ederek, faturalanmayan siparişlerinizi iptal edebilirsiniz. Yeniden güncelleyerek gönderebilirsiniz. Ya da hafta içi her gün 08:00-20:00  saatleri arasında 0850 250 2866 numaralı  müşteri iletişim merkezini arayarak ürün güncellemesi yapılabilir. 

Sipariş İptal Edilebilir mi?

Yukarıda bahsettiğimiz gibi faturalandırılmayan siparişlerde iptal etmek mümkün. Ayrıca geciken borç, stok bekliyor, kredi kontrol gibi durumlar söz konusuysa sipariş takibi sayfasından iptal edilebilir butonunun altında yer alan iptal sekmesine tıklanarak iptal edebilirsiniz.

Siparişlerin Teslimat Adresi Değiştirilebilir mi?

Siparişlerinizin adresini değiştirmek için yapmanız gereken şey ise; sipariş gönderme aşamasında ‘teslimat adresini değiştir’ seçeneğini işaretleyerek ürünü göndermek istediğiniz adresi girerek gönderebilirsiniz. Geçici teslimat adresine isterseniz farklı bir alıcı da ekleyebilirsiniz. Bu aşamada ödeme yöntemi olarak; kapıda ödeme seçeneği de seçilebilir.

 Kargonuz PTT Kargo İle Gönderilecektir.

 Siparişleriniz AVON tarafından hazırlanıp PTT Kargo’yla gönderilmektedir. Gönderimde ise SMS ile bilgilendirilirsiniz. Gönderi dağıtıma çıktığında, teslimat aşamasında temassız alabileceğinize dair olarak da ileti gönderilir. Ayrıca, siparişlerin hangi tarihte, kime teslim edildiği bilgisi de SMS ile bildirilmektedir. Sipariş Takibi sayfasından da siparişlerinizin kargo takibini yapmanız mümkün. 


Siparişlerim Ne Zaman Kargoya Verilir?

Siparişleriniz gün içinde vereceğiniz saate göre değişmektedir. Ayrıca ürünün stok durumuna göre değişmektedir. Stokta olan ürünler hemen hazırlanırken stoğu beklenen ürünler biraz daha geç kargoya verilir.

Gün için 15:00’a kadar olan siparişleriniz aynı gün kargoya verilirken, 15.00 sonrasında verilen siparişler bir sonraki güne kalır. Ayrıca cuma günü 15.00 sonrasında verilen siparişlerin kargoya verilmesi ilk iş gününe kalır.

Siparişlerin size teslim süresi ise bulunduğunuz, yaşadığınız yere göre değişir. Ortalama 2-4 gün arasında değişmektedir.

PTT Şubesinden Kargomu Alabilir miyim?

PTT şubesinden kargonuzu alabilmek için, sipariş girişi esnasında şubeden teslimat seçeneğini tıklamanız gerekmektedir. Bu durumda mevcut adresinize en yakın PTT şubesine gönderilecek olup, dilediğiniz takdirde başka bir PTT şubesi de seçebilirsiniz.

40 Günlük İade Süresini Kaçırmayın

Kargonuzu teslim aldınız, ancak belirli sebeplerden iade etmek istediniz. Bu durumda iade süresini kaçırmamanız gerekir. Çünkü teslim tarihinden itibaren değil de, faturalandırılma tarihinden itibaren değerlendirilmesi gerekiyor. Bu sebeplerle 40 günlük iade süresini kaçırmadan, neden iade etmek istiyorsanız faturanızda ilgili kısmı doldurarak iade sürecini başlatabilirsiniz. İade süreci ile ilgili detayları merak ediyorsanız https://www.avonuyelik.gen.tr/avonda-iade-sureci-nasil-olur/ linke tıklayabilirsiniz.

Merak ettiğiniz her şey için yorum kısmından bize ulaşabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir